כאשר יש מספר יורשים לאדם אחד שנפטר, יש לבצע חלוקת ירושה בין יורשים על-פי צו הירושה או הצוואה אשר נקבעה לפני הפטירה. כאשר יש רכוש ונכסים העומדים על הפרק, לעיתים החלוקה היא לא פשוטה מבחינה מעשית ובירוקרטית. בכדי לבצע את החלוקה על-פי החוק שתשרת את כל היורשים בצורה הטובה ביותר, אפשר לפנות לעורך דין בתחום ירושות וצוואות ולקבל ליווי משפטי מלא לטיפול במסמכים הדרושים לחלוקת הירושה.

חלוקה ליורשים על-פי צו ירושה

במידה והנפטר לא מילא צוואה לפני מותו, היורשים ידרשו לבצע את חלוקת הנכסים והרכוש על-ידי צו ירושה. כאשר יש מספר יורשים, צו הירושה יכול שלא להתקבל אצל אחד או יותר מהצדדים היורשים. חלוקה ליורשים דרך ליווי משפטי היא נוחה ויעילה יותר ויכולה לקדם את מעבר הנכסים והכספים ליורשים ולמנוע עיכובים הקשורים לנושאים אישיים בין היורשים ועיכובים בירוקרטיים.

חלוקת ירושה בין אחים על-פי צוואה

כאשר אחד ההורים נפטר ונכתבה צוואה עוד בחייו, הרכוש והכסף יחולקו בין היורשים הרשומים בצוואה. בכדי לבצע את חלוקת הרכוש והכסף שנרשמו בצוואה בצורה משפטית, ניתן לקבל ליווי של עורך דין בתחום דיני משפחה. חלוקת ירושה בין אחים היא הנפוצה ביותר ועורך דין בעל ניסיון ידע לנהל את חלוקת הרכוש והכסף בצורה יעילה ללא עיכובים בירוקרטיים.

חלוקת ירושה בין בן זוג וילדים

כאשר אחד מבני הזוג נפטר, ישנם חוקים אשר שומרים על הילדים הקטנים במשפחה. כאשר יש ילדים אשר איבדו את אחד ההורים שלהם והם מתחת לגיל 18, החוק מחייב להעביר את החלק של ההורה על שמם. ישנם סייגים לנושא וישנם מקרים בהם לא ניתן לבצע זאת ולכן כדאי לקבל ליווי משפטי בסוגיות הנוגעות לירושה וצוואות ולחלוקת ירושה בין בן זוג וילדים.

ייעוץ וליווי משפטי של עורך דין דרור גלמן בנוגע לחלוקת ירושה בין יורשים

עורך דין דרור גלמן נחשב לאחד מעורכי הדין המובילים בתחום חלוקת ירושה בין יורשים והוא מטפל במאות תיקים הקשורים לעיזבונות של נפטרים. בכדי למנוע עיכוב בירוקרטי בתהליך חלוקת הרכוש ולבצע אותו בצורה יעילה המונעת סכסוכים משפחתיים, מומלץ לפנות כבר עכשיו לעורך דין דרור גלמן.

לתיאום פגישה עם עורך דין לדיני משפחה דרור גלמן, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר של המשרד. 

מעוניין להתייעץ? התקשר היום לעו"ד דרור גלמן טלפון 03-5222129
ופנייתך תענה באופן מיידי. * הפנייה והכתוב ממוענים לנשים וגברים כאחד.

חלוקת ירושה בין יורשים

חלוקת ירושה בין יורשים

כאשר יש מספר יורשים לאדם אחד שנפטר, יש לבצע חלוקת ירושה בין יורשים על-פי צו הירושה או הצוואה אשר נקבעה

פרוק שיתוף במקרקעין

פרוק שיתוף במקרקעין

לעיתים, כאשר אנחנו חותמים על עסקאות משותפות אנחנו בטוחים שזה לתמיד. בין אם זה בתוך המשפחה הגרעינית, בין אם זה

חוזה קנית דירה

חוזה קנית דירה

קניית דירה נחשבת להשקעה הגדולה ביותר שכל אדם בישראל עושה בחייו. השקעה כספית גדולה כמו קנייה של דירה יכולה להשפיע

מינוי כונס נכסים

מינוי כונס נכסים

פעולות הנוגעות לנכס או לנכסים על-ידי אדם שאינו בעל הנכס, יכולות להתבצע על-ידי כונס נכסים. כונס נכסים הוא עורך דין