נכנסתם לתהליך גירושין? כדאי לכם להכיר את נושא הירושות בתהליך הגירושין. חלוקת הרכוש בין בני זוג היא אחד הנושאים המשמעותיים ביותר בכל תהליך גירושין והיא משפיעה בצורה דרמטית על ההחלטות הנוגעות לבני הזוג הנשוי והילדים שלהם. מה עושים לגבי הירושות? נושא הירושות הוא מורכב מהרבה סיבות. גם ירושות הנוגעות ליורש מסויים יכולות לעמוד במכשולים כאשר אין צוואה או כאשר אין הסכמה לגבי צו הירושה וזה גם במקרים בהם יש רק צד אחד למקרה.

כשנושא הירושה מגיע לתהליך הגירושין, חשוב לדעת כי כספי ירושה על-פי החוק שייכים ליורש, אך למרות זאת ישנם מקרים לא מעטים בהם תדרש להתבצע חלוקה בין בני הזוג למרות שהרכוש או הכסף ניתן בירושה. אז האם ירושה מתחלקת בגירושין? התשובה היא לא חד משמעית. ניתן לקחת לדוגמא מקרה בו היורש העביר את כספי הירושה לחשבון משותף של בני הזוג. במקרה זה ניתן יהיה לדרוש כי תדרש חלוקה של הכספים, בהתאם למה שבית המשפט יחליט כשכל מקרה לגופו.

האם ירושה מתחלקת בין בני זוג כשהירושה היא דירה?

כאשר יש נכסים אשר הועברו בירושה לאחד מבני הזוג, ישנם מקרים בהם תדרש חלוקה של הנכסים. גם במקרה זה לא ניתן לקבוע מראש האם ירושה מתחלקת בין בני זוג, ותדרש חלוקה אלא רק לאחר בחינת המקרה. כן ניתן להגיד כי גם אם בני הזוג חיו בדירה אשר התקבלה בירושה, אין זה אומר שחייבת להיות חלוקה באופן אוטומטי של שווי הנכס בעת הגירושים.

האם ירושה שייכת לשני בני הזוג אשר אינם נשואים?

זוג אשר נחשב כידועים בציבור ואינם מחזיקים בהסכם ממון יכולים להגיע לסכסוך בו כל צד טוען כי מחצית הרכוש שייך לו. לעיתים גישור מקצועי בין בני הזוג הידועים בציבור יכול לפתור את עניין חלוקת הרכוש ולפתור את השאלה האם ירושה שייכת לשני בני הזוג.

האם כספי ירושה הם רכוש משותף על-פי חוק?

נושא הרכוש המשותף בתהליכי הגירושים יכול להיות מורכב ביותר. תשובה לשאלה האם כספי ירושה הם רכוש משותף, יכולה להינתן רק לאחר בחינת המקרה. חשוב לדעת כי ישנה השפעה על זמן הקשר בין בני הזוג הנשואים. ככל שזמן הנישואים ארוך יותר, חלוקת הרכוש הופכת להיות מורכבת יותר.

האם ירושה מתחלקת בגירושין

אם אתם מחפשים תשובה לשאלה האם ירושה מתחלקת בגירושין, אתם מוזמנים לפנות לעורך דין דרור גלמן המתמחה בדיני משפחה. עו"ד דרור גלמן מלווה זוגות נשואים אשר נמצאים בתהליך גירושים ומחזיקים רכוש וכספים הנדרשים לקביעה האם יש לחלקם או לא.

ליווי משפטי של עורך דין דרור גלמן בנוגע לירושה בגירושין

ליצירת קשר עם עורך דין דרור גלמן, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר ותקבלו את השירות המקצועי והליווי המשפטי הטוב ביותר עבורכם.

מעוניין להתייעץ? התקשר היום לעו"ד דרור גלמן טלפון 03-5222129
ופנייתך תענה באופן מיידי. * הפנייה והכתוב ממוענים לנשים וגברים כאחד.

מינוי כונס נכסים

מינוי כונס נכסים

פעולות הנוגעות לנכס או לנכסים על-ידי אדם שאינו בעל הנכס, יכולות להתבצע על-ידי כונס נכסים. כונס נכסים הוא עורך דין

חלוקת ירושה בין יורשים

חלוקת ירושה בין יורשים

כאשר יש מספר יורשים לאדם אחד שנפטר, יש לבצע חלוקת ירושה בין יורשים על-פי צו הירושה או הצוואה אשר נקבעה

התנגדות לצו קיום צוואה

התנגדות לצו קיום צוואה

אם אתם עומדים בפני החלטה להתנגד לצו קיום צוואה, כדאי שתקבלו ליווי משפטי לנושא זה. נושא הצוואות והירושות הוא מורכב

משרד עו"ד עסקאות מכר

משרד עו"ד עסקאות מכר

מחפשים עורך דין לעסקאות רכישת נכסים? רכישת נכס דורשת ידע משפטי הנוגע לנושא המקרקעין. מכיוון שכל עסקת מקרקעין יש את