אם אתם עומדים בפני החלטה להתנגד לצו קיום צוואה, כדאי שתקבלו ליווי משפטי לנושא זה. נושא הצוואות והירושות הוא מורכב ולמרות שישנם הרבה תקדימים בנושאים מסויימים, עדיין לא ניתן לפתור כל סכסוך או התנגדות באופן חד משמעי על-פי החוק. על כן, עורכי דין בתחום דיני המשפחה מקבלים על עצמם את הליווי המקצועי לאורך כל התהליך הבירוקרטי להתנגדות לצו קיום צוואה.

התנגדות לצו ירושה

במידה ואין צוואה, יש צורך בהגשת צו ירושה. גם אם נקבע צו ירושה על פי רשם הירושות או על-פי בית המשפט, ניתן להגיש התנגדות לצו ירושה. ניתן אף להגיש התנגדות גם במידה ואותו אדם המתנגד לקביעה אינו אחד מהיורשים. קביעת בית המשפט יכולה להכריע בסופו של דבר האם צו הירושה הוא תקין או שיש צורך לבצע בו שינויים.

התנגדות לצוואה

אם אחד מבני המשפחה שלכם נפטר ואתם עומדים בפני קבלת ירושה, אתם יכולים להגיש התנגדות לצוואה במידה ואתם חושבים כי היא לא נעשתה בתום לב. מכיוון שגיל הפטירה עולה עם השנים, אנשים מבוגרים מאוד יכולים למצוא את עצמם חותמים על צוואות גם אם הם לא מסכימים להם במאת האחוזים. לכן, יש בישראל את האפשרות להגיש התנגדות לצוואה.

התנגדות לקבלת מתנה בירושה

כאשר נוצר מצב בו המוריש מעביר רכוש וכספים ליורש עוד לפני קיום צוואה, יתכן ובמקרים הללו העברה הזו תחשב כמתנה אשר יש עליה תוקף. במקרים מסויימים קורה כי היורש נוטל על עצמו נכס או רכוש של כותב הצוואה בזמן שהוא עדיין בחיים ובצורה לא פורמלית. עורך דין לדיני צוואות וירושות ידרש במקרים כאלה לספק את הייעוץ המשפטי הנכון לפתרון הבעיה ובמידה ויש צורך, ניתן להגיש התנגדות לקבלת מתנה בירושה באופן רשמי.  

עורך דין דרור גלמן מציע ליווי משפטי להגשת התנגדות לצו קיום צוואה

אם אתם יורשים אשר נמצאים במבוי סתום לגבי צוואה או צו ירושה אשר לטענתכם פוגע בזכויות המגיעות לכם, אל תהססו וצרו קשר כבר עכשיו עם עורך דין דרור גלמן. עורך דין דרור גלמן ילווה אתכם מבחינה משפטית להגשת התנגדות לצו קיום צוואה או התנגדות לצו ירושה, בכדי שאתם תוכלו לעמוד על זכויותיכם ועל העיזבון אשר מגיע לכם על-פי החוק.

מעוניין להתייעץ? התקשר היום לעו"ד דרור גלמן טלפון 03-5222129
ופנייתך תענה באופן מיידי. * הפנייה והכתוב ממוענים לנשים וגברים כאחד.

פרוק שיתוף במקרקעין

פרוק שיתוף במקרקעין

לעיתים, כאשר אנחנו חותמים על עסקאות משותפות אנחנו בטוחים שזה לתמיד. בין אם זה בתוך המשפחה הגרעינית, בין אם זה

בקשה לתיקון צו ירושה

בקשה לתיקון צו ירושה

כאשר ישנה ירושה הממתינה ליורשים החוקיים שלה, אך ישנו יורש או גורם חיצוני שאינו מסכים עם הצו הקיים, ניתן להגיש בקשה

משרד עו"ד עסקאות מכר

משרד עו"ד עסקאות מכר

מחפשים עורך דין לעסקאות רכישת נכסים? רכישת נכס דורשת ידע משפטי הנוגע לנושא המקרקעין. מכיוון שכל עסקת מקרקעין יש את

מינוי כונס נכסים

מינוי כונס נכסים

פעולות הנוגעות לנכס או לנכסים על-ידי אדם שאינו בעל הנכס, יכולות להתבצע על-ידי כונס נכסים. כונס נכסים הוא עורך דין