פעולות הנוגעות לנכס או לנכסים על-ידי אדם שאינו בעל הנכס, יכולות להתבצע על-ידי כונס נכסים. כונס נכסים הוא עורך דין אשר מקבל עליו את האחריות על ניהול הנכס או הנכסים במקרים מסויימים כגון הוצאה לפועל, פשיטת רגל וטיפול בנושאים אזרחיים שונים. אם אתם מעוניינים שבית המשפט יבצע עבורכם מינוי כונס נכסים, אתם יכולים לבחור את עורך הדין אשר מבחינתכם יהיה המתאים ביותר לתפקיד זה.  

בקשה למינוי מנהל עזבון

כאשר אדם נפטר ומשאיר אחריו רכוש וכסף, ניתן לבקש מבית המשפט למנות מנהל עזבון שינהל את החלוקה של הרכוש. בקשה למינוי מנהל עזבון היא אידיאלית במקרים בהם יש סכסוך או מחלוקות בין היורשים וכאשר אחד היורשים נעדר ואינו לוקח חלק בחלוקת הירושה. מנהל העיזבון יכול לסייע בכל התהליך הבירוקרטי הכרוך בחלוקת ירושה אם זה ירושה הרשומה בצוואה ואם זה ירושה על-פי צו ירושה.

מינוי מנהל עזבון לצורך חלוקת ירושה

בחיפוש אחר עורך דין מקצועי לניהול עזבונות, תוכלו להגיע לאחד מעורכי הדין המוערכים ביותר בתחום הצוואות והירושות – עורך דין דרור גלמן. דרור גלמן יספק לכם את הליווי המשפטי במינוי מנהל עזבון על מנת שתוכלו לקדם את נושא חלוקת הירושה בין היורשים. עורך דין דרור גלמן בעל ניסיון רב בניהול תיקי ירושות וצוואות עבור לקוחות בכל הארץ.

עורך דין מקצועי למינוי מנהל עיזבון

למינוי עורך דין במקרים של מינוי מנהל עיזבון, אתם מוזמנים לפנות ישירות לעורך דין דרור גלמן ולקבל ייעוץ וליווי משפטי מקצועי לאורך כל תהליך חלוקת הרכוש והכסף של הנפטר. הידע הרב שעורך דין דרור גלמן צבר עם השנים, יסייע לכם לקדם את תהליך חלוקת הכסף והרכוש בצורה הטובה ביותר לכל הצדדים היורשים. במידה ויש סכסוך בין חלק מהצדדים היורשים, עורך דין דרור גלמן יוכל לסייע לכם בגישור מקצועי על מנת לפתור את עניין הסכסוך ולהגיע להסכמות בין היורשים.

עורך דין לדיני מקרקעין דרור גלמן מציע – מינוי כונס נכסים

לפנייה לעורך דין דרור גלמן, השאירו את הפרטים שלכם ושל היורשים באתר המקצועי של המשרד ונציג משרד עורך הדין דרור גלמן יחזור אליכם עם הצעה למינוי כונס נכסים המותאמת לצרכים שלכם.

מעוניין להתייעץ? התקשר היום לעו"ד דרור גלמן טלפון 03-5222129
ופנייתך תענה באופן מיידי. * הפנייה והכתוב ממוענים לנשים וגברים כאחד.

האם ירושה מתחלקת בגירושין

האם ירושה מתחלקת בגירושין

נכנסתם לתהליך גירושין? כדאי לכם להכיר את נושא הירושות בתהליך הגירושין. חלוקת הרכוש בין בני זוג היא אחד הנושאים המשמעותיים

עו"ד רישום זכויות במקרקעין

עו"ד רישום זכויות במקרקעין

תחום המקרקעין בתחום המשפטי הוא חשוב ביותר. ישנם כמובן תחומים חשובים יותר הקשורים לאיכות חייכם או יותר מכך, איפה תבלו

זכות הירושה של בן זוג

זכות הירושה של בן זוג

תחום המשפט והחוק דומה מאד לתחום הרפואה. שניהם מאד מורכבים ואין למי שלא למד אותם שום יכולת להבינם. ישנם עוד

משרד עו"ד עסקאות מכר

משרד עו"ד עסקאות מכר

מחפשים עורך דין לעסקאות רכישת נכסים? רכישת נכס דורשת ידע משפטי הנוגע לנושא המקרקעין. מכיוון שכל עסקת מקרקעין יש את