עומדים בפני קניית דירה? זה הזמן לבדוק את החוזה עליו תחתמו לרכישת הדירה. חוזה מכר דירה כולל סעיפים שונים והוא נתון למשא ומתן. לכן, חשוב לקבל ליווי משפטי לבדיקת החוזה ולכדאיות שלו.

מה חשוב לדעת לגבי חוזה מכירת דירה?

כאשר אתם באים לקנות דירה, אם היא ישנה או חדשה מקבלן, ישנו מיסוי הקשור לתהליך. חשוב לבדוק את עניין המיסוי לפני חתימת החוזה בכדי לאמוד את המיסים שתדרשו לשלם עם רכישת הדירה. את החוזה מכירת דירה בודק עורך דין בתחום המקרקעין מהצד שלכם בכדי לוודא כי אתם מקבלים את כל זכויותיכם עם קניית הנכס החדש.

חוזה מכר דירה מקבלן

אם החלטתם לקנות דירה מקבלן, כדאי שתקבעו אילו נושאים אתם רוצים שיופיעו בחוזה וישמרו עליכם במקרים בהם הקבלן אחראי, כגון תקלות תשתית ונזילות אשר יכולות להופיע בימי החורף. חוזה מכר דירה מקבלן צריך לכלול גם את נושאי האחריות בהם עומד הקבלן, משך זמן האחריות ונושאי האחריות המוטלים עליו בעת העברת הבעלות אליכם הקונים.

חוזה מכר מקרקעין

על מנת שתוכלו לקבל ליווי משפטי מקצועי לגבי חוזה מכר מקרקעין, אתם יכולים לפנות לעורך דין דרור גלמן אשר מטפל בחוזי מכר לדירות ובתים פרטיים ללקוחות בכל רחבי הארץ. עורך דין דרור גלמן נחשב לעורך דין מוביל בתחום חוזי נדל"ן והוא מביא איתו ניסיון רב שצבר במשך השנים.

למה כדאי לכם לבחור בעורך דין דרור גלמן?

עורך דין דרור גלמן מביא איתו ידע עצום בתחום הנדל"ן אשר יכול לחסוך לכם זמן יקר והוצאות מיותרות בעת הכנת החוזה לרכישת הנכס. עורך דין דרור גלמן מציע לכם ליווי משפטי אשר יסייע לכם להחליט האם הנכס העומד מולכם הוא כדאי מבחינה כלכלית ומשפטית. בכדי שתוכלו לבצע משא ומתן מול בעלי הנכס, כדאי שיהיה לכם את הליווי המשפטי הנכון בעת בדיקת חוזה המכירה. 

חוזה מכר דירה דרך עורך דין דרור גלמן

לפנייה לעורך דין דרור גלמן לגבי חוזה מכר דירה, השאירו את הפרטים האישיים שלכם באתר, ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה עם דרור גלמן. אם החלטתם לקנות דירה או בית פרטי, עורך דין דרור גלמן הוא הכתובת שלכם לייעוץ וליווי משפטי מקצועי.

מעוניין להתייעץ? התקשר היום לעו"ד דרור גלמן טלפון 03-5222129
ופנייתך תענה באופן מיידי. * הפנייה והכתוב ממוענים לנשים וגברים כאחד.

חוזה מכר דירה

חוזה מכר דירה

עומדים בפני קניית דירה? זה הזמן לבדוק את החוזה עליו תחתמו לרכישת הדירה. חוזה מכר דירה כולל סעיפים שונים והוא

התנגדות לצו קיום צוואה

התנגדות לצו קיום צוואה

אם אתם עומדים בפני החלטה להתנגד לצו קיום צוואה, כדאי שתקבלו ליווי משפטי לנושא זה. נושא הצוואות והירושות הוא מורכב

חלוקת ירושה בין יורשים

חלוקת ירושה בין יורשים

כאשר יש מספר יורשים לאדם אחד שנפטר, יש לבצע חלוקת ירושה בין יורשים על-פי צו הירושה או הצוואה אשר נקבעה

ייעוץ משפטי

ייעוץ משפטי

בכל ניסוח או חתימת חוזה, ניתן לקבל ייעוץ משפטי. הייעוץ המשפטי הניתן על-ידי עורך דין יכול לסייע מבחינה משפטית בדרכים