קניית דירה נחשבת להשקעה הגדולה ביותר שכל אדם בישראל עושה בחייו. השקעה כספית גדולה כמו קנייה של דירה יכולה להשפיע על העתיד הכלכלי של רוכש הנכס ולכן יש לשים לב לכל ההיבט המשפטי הכרוך בכך. אחד הדברים החשובים שיש לשים אליהם לב בעת קניית דירה הוא החוזה. חוזה קנית דירה הוא מסמך המפרט את התנאים להעברה של נכס מאדם אחד לאדם אחר. התנאים להעברת הנכסים כוללים בין היתר את תנאי התשלום, מועדי התשלום ואת המיסים שכל צד ידרש לשלם על מנת לבצע את העברת הנכס לקונה.

בכדי שיהיה ניתן לנסח חוזה קניה, מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה בתחום המקרקעין. עורך הדין ינסח את החוזה על-פי מה שסוכם בין הצדדים בכדי להביא בסופו של דבר לחתימה המיוחלת על החוזה.

ליווי מקצועי של עורך דין לחוזה קניה

אם אתם עומדים בפני רכישת נכס, פנייה לעורך דין המתמחה בניסוח ובדיקת חוזה קניה תשרת אתכם בצורה הטובה ביותר. עורך דין לדיני מקרקעין ידע לנסח עבורכם חוזה תקין אשר יספק את הדרישות שלכם בעסקה. אם יש לכם כבר חוזה מוכן או בעל הנכס מעוניין שתחתמו על חוזה משלו, עורך דין לענייני מקרקעין יבדוק עבורכם את החוזה לקניית הנכס על מנת לוודא כי כל התנאים בחוזה עומדים על-פי ההסכמים שנקבעו בעל פה עם בעל הנכס.

חוזה קניית דירה מקבלן

אם הדירה שאתם עומדים לקנות היא חדשה מקבלן, חוזה קניית דירה במקרה זה יהיה מנוסח על-ידי עורכי הדין של הקבלן. אם כן, יש להעביר את החוזה לידי עורך דין מטעמכם על מנת לבדוק את החוזה בקפדנות יתרה.

פנייה לעורך דין בנוגע לחוזה קניית דירה יד שניה

מעוניינים לקבל ליווי משפטי לחוזה קניית דירה יד שניה או חדשה? זה הזמן לפנות לעורך דין דרור גלמן המספק שירותים משפטיים מקצועיים לניסוח ובדיקת חוזה קנית דירה. הניסיון הרב של עורך דין דרור גלמן יעזור לכם לסגור את עסקת הקנייה בצורה הטובה ביותר ובעמידה על זכויותיכם בעסקה.

בדיקה וניסוח חוזה קנית דירה על-ידי עורך דין דרור גלמן

לקביעת פגישה עם עורך דין דרור גלמן לגבי ניסוח או בדיקת חוזה לקנייה של דירה, אתם מוזמנים לפנות למשרד של עורך דין דרור גלמן דרך האתר של המשרד, או לחילופין ליצור קשר עם המשרד דרך שיחת טלפון באמצעות המספר המופיע באתר.

מעוניין להתייעץ? התקשר היום לעו"ד דרור גלמן טלפון 03-5222129
ופנייתך תענה באופן מיידי. * הפנייה והכתוב ממוענים לנשים וגברים כאחד.

נוסח צוואה הדדית

נוסח צוואה הדדית

מכירים את האימרה (או בדיחה) שאומרת שיש שני דברים בטוחים בעולם – תשלום מיסים ומוות. בשפת הרחוב ניתן לומר –

האם ירושה מתחלקת בגירושין

האם ירושה מתחלקת בגירושין

נכנסתם לתהליך גירושין? כדאי לכם להכיר את נושא הירושות בתהליך הגירושין. חלוקת הרכוש בין בני זוג היא אחד הנושאים המשמעותיים

בקשה לתיקון צו ירושה

בקשה לתיקון צו ירושה

כאשר ישנה ירושה הממתינה ליורשים החוקיים שלה, אך ישנו יורש או גורם חיצוני שאינו מסכים עם הצו הקיים, ניתן להגיש בקשה

עו"ד רישום זכויות במקרקעין

עו"ד רישום זכויות במקרקעין

תחום המקרקעין בתחום המשפטי הוא חשוב ביותר. ישנם כמובן תחומים חשובים יותר הקשורים לאיכות חייכם או יותר מכך, איפה תבלו