מכירים את האימרה (או בדיחה) שאומרת שיש שני דברים בטוחים בעולם – תשלום מיסים ומוות. בשפת הרחוב ניתן לומר – מה שנכון נכון. מאמר זה אינו נוגע לתשלום מיסים וגם לא למוות. אך הוא כן מוקדש לצעדים שאנחנו צריכים לקחת כולנו בהנחה שאנחנו מאשרים אתה אמירה הזאת. כולנו נמות בסופו של דבר. זה יכול לקרות היום וזה יכול לקרות עוד שנים רבות. המאמינים יגידו שרק אלוהים יודע. אלו שלא, ישאירו זאת ליד המקרה או הגורל. כך או כך, תאריך מותינו אינו ידוע.  

לאחר שנים של חיים, צברנו נכסים. מי יותר ומי פחות וצברנו גם משפחה. בן או בת זוג כמובן ובנים ובנות, אחים ואחיות וכדומה.. תודה לאל. עוד אימרה נפוצה היא "במותם, ציוו לנו את החיים" הנאמרת בהקשרים של מלחמות. במקרה שלנו ניתן להסב את האימרה ל"במותם, ציוו לנו את רכושם". נושא הצוואה הוא נושא שבדרך כלל אנחנו לא אוהבים לדבר עליו ומזניחים. מי אוהב לדבר על מוות? בעיקר שאנחנו חושבים שהוא אף פעם לא יגיע. מאמר זה נכתב בכדי לעורר אותכם לקחת את הנושא ברצינות. בכדי למנוע אי נעימויות וריבים משפחתיים אחרי לכתכם מהעולם. בעיקר אם המשפחה גדולה והנכסים רבים. 
נוסח צוואה הדדית זהו משהו שצריך וחובה לעשות. נוסח של צוואה הדדית הוא קריטי להשארה של משפחה כואבת אך יציבה ומאוחדת אחרי לכתכם. ניסוח צוואה וכדומה.. ישנם סוגי צוואות שונים וזה כמו כל דבר בעולם המשפטי, עולם ומלואו. 
 
ניסוח צוואה הדדית עושים עם עורך דין כמובן. ועורך דין טוב ומקצועי. אך מיהו? מתוך אלפי עורכי הדין הקיימים. אז בואו ואציג לכם את עו"ד דרור גלמן. עו"ד דרור גלמן, שלא כמו עורכי דין שמתמחים ב"הכל", מתמחה אך ורק בתחום המשפחתי. ובתוך תחום זה קיים תחום הצוואות. עו"ד דרור גלמן יישב איתכם וביחד תדברו על נוסח צוואה הדדית. כן. נוסח של צוואה הדדית שיהיה מקובל עליכם כמובן ועל כל בני המשפחה או רובם לפחות. או יציג בפניכם סוגי צוואות שונים וביחד תבצעו את נוסח הצוואה הנכון ביותר. עבור נוסח צוואה הדדית מושלם, צרו קשר עם עו"ד דרור גלמן. לא תצטערו. 

מעוניין להתייעץ? התקשר היום לעו"ד דרור גלמן טלפון 03-5222129
ופנייתך תענה באופן מיידי. * הפנייה והכתוב ממוענים לנשים וגברים כאחד.

חלוקת ירושה בין יורשים

חלוקת ירושה בין יורשים

כאשר יש מספר יורשים לאדם אחד שנפטר, יש לבצע חלוקת ירושה בין יורשים על-פי צו הירושה או הצוואה אשר נקבעה

פרוק שיתוף במקרקעין

פרוק שיתוף במקרקעין

לעיתים, כאשר אנחנו חותמים על עסקאות משותפות אנחנו בטוחים שזה לתמיד. בין אם זה בתוך המשפחה הגרעינית, בין אם זה

ייעוץ משפטי

ייעוץ משפטי

בכל ניסוח או חתימת חוזה, ניתן לקבל ייעוץ משפטי. הייעוץ המשפטי הניתן על-ידי עורך דין יכול לסייע מבחינה משפטית בדרכים

מינוי כונס נכסים

מינוי כונס נכסים

פעולות הנוגעות לנכס או לנכסים על-ידי אדם שאינו בעל הנכס, יכולות להתבצע על-ידי כונס נכסים. כונס נכסים הוא עורך דין