לעיתים, כאשר אנחנו חותמים על עסקאות משותפות אנחנו בטוחים שזה לתמיד. בין אם זה בתוך המשפחה הגרעינית, בין אם זה בין אחים או בתוך המשפחה המורחבת או בין אם זה בין שותפים או חברים. שותפות במקרקעין היא דבר נפוץ ומקובל. בגלל יוקר עסקאות המקרקעין, בדרך כלל נבצע אותם במשותף עם אדם נוסף או כמה אנשים כתלות בגודל העסקה וביכולתינו הכלכלית. 

עסקאות מקרקעין, כלומר קניית קרקעות, מגרשים וכדומה, הן בדרך כלל מאד רווחיות אך באותה מידה הן עסקאות לטווח ארוך. לעיתים שנים רבות. קונים קרקע חקלאית לדוגמה במחיר נמוך ומחכים בסבלנות שנים רבות עד שהיא הופכת לקרקע לבנייה ואז ערכה כמובן עולה פי 3 או 4 ואז או מוכרים אותה או שבונים עליה. 

אך במהלך אותם שנים ארוכות חיינו ממשיכים כמובן ודברים לעיתים לא טובים קורים. הן בחיי הנישואים שלנו והן בהקשר של חברויות ויחסים בין אישיים. נישואים מתפרקים וחברויות מסתיימות ועם סיום היחסים אנחנו מעוניינים לפרק גם את החבילות החוזיות והעסקיות וללכת כל אחד לדרכו.

כאן נכנס העניין המשפטי. מה שאתם רוצים לבצע זהו פרוק שיתוף מקרקעין. פעולה משפטית המבוצעת ע"י עורך דין. אולי חיפשתם פעם במנועי החיפוש גם "פירוק שיתוף במקרקעין עליות" או "פירוק שיתוף במקרקעין בין אחים" או סתם כאמור "פירוק שיתוף במקרקעין". 
 
מטרת מאמר זה הוא להמליץ לכם על עו"ד דרור גלמן, מומחה בתחום המשפטי ומומחה בפרוק שיתוף מקרקעין. אם חיפשתם באמת ברשת עורכי דין עבור מטרה זו, אתם בהחלט יכולים להפסיק וליצור קשר עם עו"ד דרור גלמן. הוא מכיר את הרצון של כל הצדדים לעבור תהליך קצר ומכבד שיאפשר לכל צד ללכת לדרכו באופן מכובד ולהמשיך כמובן את חייו האישיים והעסקיים. אז במידה ואתם נזקקים לפרוק שיתוף מקרקעין או חיפשתם מילות חיפוש כמו פירוק שיתוף במקרקעין עלויות או פירוק שיתוף במקרקעין בין אחים או סתם פירוק שיתוף במקרקעין, תוכלו עכשיו לעצור וליצור קשר עם עו"ד דרור גלמן והוא יבצע עבורכם את כל התהליכים המשפטיים הקשורים לפרוק שיתוף במקרקעין כך שכולם ייצאו עם הרגשה חיובית מהתהליך ויוכלו כאמור להתקדם קדימה וברוח טובה. התקשרו עוד היום והחלו בתהליך. בהצלחה. 

מעוניין להתייעץ? התקשר היום לעו"ד דרור גלמן טלפון 03-5222129
ופנייתך תענה באופן מיידי. * הפנייה והכתוב ממוענים לנשים וגברים כאחד.

חוזה מכר דירה

חוזה מכר דירה

עומדים בפני קניית דירה? זה הזמן לבדוק את החוזה עליו תחתמו לרכישת הדירה. חוזה מכר דירה כולל סעיפים שונים והוא

פרוק שיתוף במקרקעין

פרוק שיתוף במקרקעין

לעיתים, כאשר אנחנו חותמים על עסקאות משותפות אנחנו בטוחים שזה לתמיד. בין אם זה בתוך המשפחה הגרעינית, בין אם זה

נוסח צוואה הדדית

נוסח צוואה הדדית

מכירים את האימרה (או בדיחה) שאומרת שיש שני דברים בטוחים בעולם – תשלום מיסים ומוות. בשפת הרחוב ניתן לומר –

בקשה לתיקון צו ירושה

בקשה לתיקון צו ירושה

כאשר ישנה ירושה הממתינה ליורשים החוקיים שלה, אך ישנו יורש או גורם חיצוני שאינו מסכים עם הצו הקיים, ניתן להגיש בקשה