התחום הכי רגיש בתחום המשפט הוא תחום דיני המשפחה ומאלו, התחום העוסק בגירושין. לצערי הרב, הרבה מאד מקשרי הנישואין נגמרים מאד לא טוב. למה זה? זאת לטעמי שאלה מתחום התאולוגיה והמוסר אבל ככה זה. יותר מידי משפחות מסימות את דרכיהן בבתי המשפט. פרידות, גירושין, מזונות ועוד ועוד.. חבל ומיותר אך זאת המציאות וצריך לקבל זאת ולהיות מוכנים שאולי ורק אולי, יחסי האהבה והנישואין של כל אחד מאיתנו ייסתימו באופן הרע ביותר. 

אם הגעתם למצב העצוב הזה אתם בטח כרגע בחיפוש אחר עורך דין תיקי גירושין. 
אתם ואתן, אולי אפילו עם דמעות ואולי לא, יושבים מול המחשב ומחפשים במנוע החיפוש – עורכי דין גירושין, עורכי דין גירושין מומלצים או עורכי דין מומלצים בדיני משפחה וגירושין. אתם עושים זאת ומיד עולות לכם "מליון" אפשרויות וזה לא מוזר. הרי אם אחוז יחסי הנישואין שמסתיימים בגירושין הוא כל כך גדול, אזי גם מספר עורכי הדין העוסק בתחום חייב  להיות גדול. יש ביקוש אז יש הציע. אך היכן שיש היצע רב יש גם איכות ירודה. אתם מרגישים אולי שעשיתם טעות בבחירת בן או בת הזוג שלכם ואתם לא רוצים לעשות טעות בבחירת עורך הדין אשר יוציא אותכם במצה הכי טוב מיחסים אלו. אז הכירו את עו"ד דרור גלמן. 
 
אם אתם באמת מחפשים עורך דין מקצועי אבל גם אדיב וכזה שלא רק יחתים אותכם על טפסים אלא אחד שילווה אותכם כל הדרך עד הסיום המוצלח מבחינתכם של קשר הנישואין, עו"ד דרור גלמן, עורך דין תיקי גירושין הוא הבחירה הנכונה עבורכם. ישנם כמובן עוד עורכי דין גירושין או עורכי דין גירושין מומלצים ע"י אחרים או עורכי דין מומלצים בדיני משפחה וגירושין אבל אם אתם מחפשים עורך דין תיקי גירושין עם קבלות אמיתיות. מצאתם. אל תחפשו יותר. 
 
עברתם ואתם הולכים לעבור הליך מאד מורכב, כואב ומסובך. עבורכם ועבור משפחתכם. אתם צריכים עורך דין תיקי גירושין אשר מבין זאת ויודע זאת והיה שם לא רק כעורך דין אלא כיועץ ואפילו, כן, כחבר. מעו"ד דרור גלמן תקבלו לא רק ייעוץ טוב אלא אוזן קשבת ותמיכה אמיתית. צרו קשר וצאו לדרך חדשה. 

מעוניין להתייעץ? התקשר היום לעו"ד דרור גלמן טלפון 03-5222129
ופנייתך תענה באופן מיידי. * הפנייה והכתוב ממוענים לנשים וגברים כאחד.

בקשה לתיקון צו ירושה

בקשה לתיקון צו ירושה

כאשר ישנה ירושה הממתינה ליורשים החוקיים שלה, אך ישנו יורש או גורם חיצוני שאינו מסכים עם הצו הקיים, ניתן להגיש בקשה

חוזה קנית דירה

חוזה קנית דירה

קניית דירה נחשבת להשקעה הגדולה ביותר שכל אדם בישראל עושה בחייו. השקעה כספית גדולה כמו קנייה של דירה יכולה להשפיע

נוסח צוואה הדדית

נוסח צוואה הדדית

מכירים את האימרה (או בדיחה) שאומרת שיש שני דברים בטוחים בעולם – תשלום מיסים ומוות. בשפת הרחוב ניתן לומר –

חלוקת ירושה בין יורשים

חלוקת ירושה בין יורשים

כאשר יש מספר יורשים לאדם אחד שנפטר, יש לבצע חלוקת ירושה בין יורשים על-פי צו הירושה או הצוואה אשר נקבעה