תחום המשפט והחוק דומה מאד לתחום הרפואה. שניהם מאד מורכבים ואין למי שלא למד אותם שום יכולת להבינם. ישנם עוד תחומים כאלו כמו לדוגמה נושאי המדע השונים שאין ביכולתיננו, אלו שלא למדו את אותם נושאים, להבינם אך ההשפעה שלהם על חיינו אינה קריטית כל כך כמו במקרה המשפט והחוק או הרפואה. 

עובדה נוספת שמחברת בין החוק והמשפט לבין הרפואה היא שהעוסקים בדבר ואלו שמייעצים לנו, הרופא והעורך דין, הופכים לאנשים קריטיים בחיינו. זה עבור בריאותינו ואיכות חיינו במובן הפיזי וזה עבור בריאותינו הכלכלית והנפשית בדרך כלל. 
 
אם נתרכז בתחום החוק והמשפט, אחד התחומים הקשים ביותר לכולם הוא התחום המשפחתי. יחסי נישואין ויחסים בתוך המשפחה בכלל יכולים להיות הדבר היפה בעולם אך לצערי הם יכולים גם להפוך לדבר המכוער בעולם. ככה אנחנו בני האדם. אוהבים לחיות על הקצה תמיד. לעיתים מדובר על בעיות בנישואין ולעיתים מדובר על ריבים אחרים בהקשרים של ירושה והריבים בתוך המשפחה המתפתחים בעקבות כך. לא תמיד כמובן. אך הנושא רגיש מאד ואין כמו עורך דין טוב שיטפל עבורכם בזכות הירושה של בן זוג, בזכויות ידועים בציבור, בזכויות של ידועה בציבור או ילווה אותכם באיך להוציא צו ירושה. הכירו את עו"ד דרור גלמן. עורך דין מעולה המכיר ככף ידו את אופן הטיפול בזכות הירושה של בן זוג ואת יתר שלל הנושאים שהוזכרו ועוד כמובן. עו"ד דרור גלמן המתמחה בדיני משפחה ומקרקעין, ילווה אותכם כמו שרק הוא יודע בסבך המאיים של החוק הישראלי הקשור לדיני משפחה. מה אנחנו, האזרחים הפשוטים יודעים על זכויות של ידועה בציבור לדוגמה? מה אנחנו יודעים על איך להוציא צו ירושה? או בכלל על זכויות ידועים בציבור.
 
מה אנחנו יודעים  על זכויות הירושה או זכות הירושה של בן זוג. כלום הרי. אבל אנחנו כן יודעים שכל החלטה לרעתינו עלולה לגרום לנו להפסדים כלכליים מאד גדולים. גם עו"ד דרור גלמן יודע זאת אך בניגוד אלינו הוא זה המבין והמנוסה וזהו מקצועו וחובתו. להוציא את המקסימום הכספי במקרה הזה לטובת לקוחותיו. זכות הירושה של בן הזוג היא זכות קדושה. תנו למקצוענים לטפל בעניינכם המשפטיים. 

מעוניין להתייעץ? התקשר היום לעו"ד דרור גלמן טלפון 03-5222129
ופנייתך תענה באופן מיידי. * הפנייה והכתוב ממוענים לנשים וגברים כאחד.

נוסח צוואה הדדית

נוסח צוואה הדדית

מכירים את האימרה (או בדיחה) שאומרת שיש שני דברים בטוחים בעולם – תשלום מיסים ומוות. בשפת הרחוב ניתן לומר –

גישור גירושין

גישור גירושין

תהליך גירושין יכול להיות מתיש ומורכב עבור בני זוג נשואים אשר החליטו להיפרד. במידה ויש גם ילדים משותפים, נוצר קושי

חלוקת ירושה בין יורשים

חלוקת ירושה בין יורשים

כאשר יש מספר יורשים לאדם אחד שנפטר, יש לבצע חלוקת ירושה בין יורשים על-פי צו הירושה או הצוואה אשר נקבעה

האם ירושה מתחלקת בגירושין

האם ירושה מתחלקת בגירושין

נכנסתם לתהליך גירושין? כדאי לכם להכיר את נושא הירושות בתהליך הגירושין. חלוקת הרכוש בין בני זוג היא אחד הנושאים המשמעותיים